Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2009 13:17 - 21 век ...
Автор: monella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1049 Коментари: 3 Гласове:
0



Основните теми: за жените, мъжете и какви ги вършат.
Винаги съм смятала, че мъжете искат от жените някоя друга вечер и това е перфектния вариянт. В последно време се учудвам на разгавари в които мъжете срещу мен започват да ми обясняват как искат жена за сериозна дълготрайна връзка. 
Обсъдих учудването си с приятел. Оказа се, че е от възръстта. След 30 действително всеки си търси да се присламчи към някой. 
В същото време причина за разделите на въпросните мъже са заради изневери на жените им.
Какви драстични промени. Мъжете се кротват, а жените не се спират.
Обрат на времената.
 


Тагове:   век,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - много тъпо умозаключение.
20.02.2009 21:32
много тъпо умозаключение.
цитирай
2. анонимен - за каква се взимаш
21.02.2009 05:19
ти май се мислиш за Парис Хилтън...?Присламчи...ама че грозно звучи.И какво!? Има ли край тебе присламчен?Май не...С тези житейски възгледи дето имаш,всеки с намерение да се присламчи като те усети що за стока си и ще драсне да се спасява.
Виждаш ми се много затлачена.Взимай мерки!
цитирай
3. rotazia - Ротационният принцип,
08.04.2009 06:36
Днес аз , утре ти, като се случи на теб, много боли, нали знаеш, поздрави от Ротация!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monella
Категория: Тя и той
Прочетен: 83430
Постинги: 30
Коментари: 88
Гласове: 1167
Архив